.
فروشگاه اینترنتی خانه پاپریکا متعهد است بر اساس قوانین ذیل کالای شما را در زمان تعهد شده به دست شما مشتریان محترم برساند.
تخطی از هر یک از این قوانین، از سوی وبسایت و یا مشتری، وبسایت و مشتری را مختار میکند که کالا و یا خدمات ارائه شده را مرجوع نماید و سفارش را لغو نماید.
شرایط ثبت سفارش
پرداخت وجه سفارش از طریق ذیل امکان پذیر می باشد:
- پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی موجود در سایت
- کارت به کارت کردن وجه سفارش به کارت اعلام شده از سوی وب سایت
- پرداخت در محل توسط دستگاه پوز بانکی
شرایط ارسال
وبسایت خانه پاپریکا متعهد است در روزهای کاری تمام سفارشهای ثبت شده را برابر با قوانین که در پی میآید، به دست مشتریان خود برساند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این روند فروشگاه خانه پاپریکا از راههای ارتباطی مانند:
- تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری
- اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند.در صورت در دسترس نبودن مشتری و عدم توانایی او در هماهنگی ارسال یا برقراری ارتباط با ایشان سفارش معلق میماند و وجه پرداختی به عنوان امانت نزد وبسایت خانه پاپریکا قرار خواهد گرفت و در صورت عدم هماهنگیها بدوی طبق شرایط بازگشت کالا و عودت وجه از سوی وبسایت اقدام میشود.
از آنجا که بازه های ارسال کالا برای وبسایت خانه پاپریکا طبق زمان بندی های خاصی تعریف میشود لازم است در زمان ثبت سفارش بر اساس مفاهیم زیر عمل گردد. درخواست های خارج از این رنج زمانی به هیچ وجه مورد وثوق وبسایت خانه پاپریکا نیست.
وبسایت خانه پاپریکا مختار است بازه های زمانی اعلام شده برای ارسال کالا را بنا به شرایط و حجم سفارشات به ثبت رسیده تا ۷۲ ساعت جا به جا کند. این جا به جاییها از طریق راه های ارتباطی به ثبت رسیده در پروفایل مشتری به اطلاع میرسد.
روز کاری
منظور از روزکاری روزهای کاری غیر تعطیل مصرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانههای عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد. ضمنا تمام تغییرات در شرایط و روزهای کاری قبلا در وبسایت خانه پاپریکا در صفحه اصلی به اطلاع مشتریان میرسد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.
شرایط تحویل و ارائه کالا
چک کردن مرسول
در زمان تحویل لازم است مطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش، مرسوله چک شود.
در زمان تحویل بسته حتما برگ سفارش کالا که ضمیمه محموله پستی میباشد را با محتویات داخل بسته بندی مطابقت و کنترل نمایید ودرصورت داشتن هرگونه مغایرت بخشی از سفارش با فاکتور ثبتی از تحویل گرفتن بسته پستی خودداری نمایید بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا به صورت کامل تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی خانه پاپریکا هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.
قوانین و محدودیتهای بهداشتی
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.
شرایط بازگشت کالا
هریک از کالاها در صورت مغایر بودن با توضیحات و عکسها و یا مخدوش بودن جعبه و بطری آن امکان بازگشت به مدت ۷ روز برای مشتری وجود دارد.
برای تعویض کالا مشتری موظف است با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرماید و از هرگونه اقدام یکجانبه جهت ارسال خودداری فرمایید. توجه داشته باشید که در این شرایط وجهی به مشتری عودت داده نمیشود و فقط کالا تعویض میگردد.
تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انبار است.
جهت هماهنگی برای عودت کالا با واحد امور مشتریان به شماره های زیر تماس خاصل فرمایید:
-
- شماره تماس: ۰۹۳۵۶۷۴۲۸۴۴
- آدرس پست الکترونیک : paprikahome99@gmail.com
- واحد خدمات پس از فروش خانه پاپریکا در روز های شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ پاسخگو می باشد.
شرایط عودت وجه
در شرایطی که کالا یا بسته پستی، دچار خرابی پس دادگی آمبولانژ و بیرون ریختن محتویات محصول و خرابیهای فیزیکی دیگر باشد و یا تاریخ مصرف محصول ارسالی زیر ۱ ماه باشد وبسایت خانه پاپریکا موظف به عودت وجه مشتری است این کار تنها با هماهنگی با واحد امور مشتریان وب سایت خانه پاپریکا امکان پذیر است و در غیر این صورت به هیچ عنوان عودت وجه امکان پذیر نمیباشد. ضمنا در این شرایط نیز قوانین بهداشتی قبل از عودت وجه لحاظ خواهد شد.
زمان تشخیص این گونه خرابیها فقط زمان تحویل محصول به مشتری و تنها شخص ثبت شده به عنوان خریدار در سایت صلاحیت بررسی بسته و محصول را در زمان تحویل دارد.
مشاوره رایگان
وب سایت خانه پاپریکا برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است . باید توجه داشته باشید که پیشنهاد های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان در شرایط تصمیم شما برای انتخاب تغییر ایجاد نمی کند و انتخاب شما ملاک عمل و پرداخت و تحویل اجناس است.
حفظ حریم خصوصی
اطلاعات مندرج در پروفایل های شخصی خانه پاپریکا که از سوی مشتری در این سایت به ثبت میرسد نزد وبسایت امانت حساب میشود و وبسایت تمامی قوانین مربوط به راز داری را برای آن مترتب میداند.
وبسایت به هیچ وجه مجاز به انتشار، خرید و فروش و در اختیار قرار دادن این اطلاعات به غیر را ندارد.
تنها به درخواست دستگاه های قانونی وب سایت مجاز است اطلاعات مشتریان خود را به دستگاه های ذیصلاح ارائه کند.